tiistai 21. elokuuta 2012

nyt kaikki on niin tyhjää, sanatonta ikävää.


aaa mulla on aika hirvee fiilis ja mulla ois kysymyspostauksen kuva ja kuvii ostoksista mut en jaksa nyt oikeesti postata niitä. mutta siis ostin farkut ja topin ja koulurepun ooh lalaa ! kuvaa sit joskus ku mulla on fiilistä. Mun oli kuitenkin pakko tulla jakamaan teille tää kappale pienen kysymyksen kera. Ja mä toivon, että jokanen lukija kommentoi tähän, vastaa mun kysymykseen, oli se sitten anonyymina, formissa, ihan missä vaan. Ootteko te koskaan menettäny jotain tosi tärkeetä? Miltä se tuntuu?

10 kommenttia:

  1. oon menettäny. erään tosi läheisen ihmisen. se tuntuu hirveeltä, eikä siitä toivu lopullisesti koskaan.

    http://beforeandafter-oona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa mä oon niin pahoillani sun puolesta. voimia!

      Poista
  2. Oon.. ja toiseen en osaa vastata, se on vaa nii hirvee tunne josta tuskin selvii koskaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa voimia sullekin. oon samaa mieltä. ite menetin parhaan kaverin lähes kolme vuotta sitten ja tää on mulle vieläkin sanattoman vaikeeta.

      Poista
    2. Samoin voimii sullekkin..

      Poista
  3. Olen ja aikaa siihen toipumiseen menee ennen ku sen tajuaa, mutta kyllä sen menetyksen kans oppii elämään..

    VastaaPoista
  4. En onneks... :(( paitsi vähän niinku mun serkun mutta nii. :/

    VastaaPoista
  5. Mooi!:) Olisi kivaa jos liittyisit blogiini?:) Sulla on ihana blogi:) Liitympä lukiaksi heti!:) Mutta niin olisi kivaa jos viittisit liittyä minun blogiini kanssa:)? www.timetolivein.blogspot.com

    VastaaPoista

Animated Superman Logo