sunnuntai 19. elokuuta 2012

I kissed the scars on her skin, still think you're beautiful

IMG_4029 IMG_4034 IMG_4039
Moi! :3 Ah taas on viikonloppu takana ja taas on menny yks viikonloppu tekemättä yhtään mitään. Okei oonhan mä värjänny hiukset ja ottanu kasan turhia kuvia.. Mä en jaksanu vielä ottaa kysymyspostaukseen kuvaa, mutta huomenna on rento päivä koulussa niin otan huomenna! Tai itseasiassa meillä ei huomenna oo koulua ollenkaan, vaan meillä on ryhmäytymispäivä saarenotan leirikeskuksessa ja otan kameran mukaan, joten saatte varmaan aika paljon kuvii sieltäki! Käytiin ostamassa iskän kanssa sinne karkkia ja limukkaa joku aika sit ja sen jälkeen siivosin vähän vaatekaappia ja viikkailin mun ruutupaitoja.. Noo, ruutupaitoja ei ikinä voi olla liikaa. Käytiin myös eilen kattelemassa tapetteja mun uuteen huoneeseen (; AA OIKEESTI kuin tyhmä ihminen voi olla... ostin kesällä ton O.C'n kolmoskauden mutta mulla ei ollu hirveesti aikaa katella sitä, niin nyt kun sain taas toimivan TV'n omaan huoneeseen niin aattelin et alan kattoon sitä, mut oonki nyt kattonu kaks levyllistä kakkoskauden jaksoja... miten niin tyhmä? Voisin oikeesti käydä hakeen jotain syötävää ja kattoo tota KOLMOSKAUTTA. Heippa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Animated Superman Logo