perjantai 17. elokuuta 2012

oh my god, i'm such a terrible mess


essi1 essi2 essi3 essi4 essi5 essi6 essi8 essi9
Ja jep, otsikko ja biisi tosiaan sopii aiheeseen. Näitä kuvia katellessa ois voinu muutaman drinkin tosiaan ottaa ja toi yks eeässäkin kävi vähän liian laimeeks. HUHHUH sanon minä. Ja anteeks jo heti ekaks että näitä tosiaan on näin paljon ja ois ollu paljon enemmänkin. huhhuh, oikeesti. Ja tiiän, suurimman osan ootte nähny ennenki mut yritin valita sellasiaki mitä ette välttämättä oo vielä nähny. Multa siis pyydettiin kuvia itestäni jostaki aikakaudesta johonki aikakauteen ja tässä niitä nyt olis. Tosiaan nää on aika sekasin, mutta yritin laittaa niitä suurinpiirteen aikajärjestykseen. Ne kuvat missä mulla on mustat pitkät hiukset on mun mielestä vanhimpia, sitte tuli etuhiukset ja sitten leikkasin lyhyiks. Sit alko vaalenemaan, sit tuli liilaa etuhiusta, alta tummaa etuhiusta, pinkkiä etuhiusta, sinistäki jossai vaiheessa, sit noi mun mustablondit sitten ku aloin rauhottumaan. Ne oli mulla oikeesti ehkä kauiiten, sit tuli tää punane joka on oikeesti ihanin näistä väreistä. Huhhuh, nyt kyllä hävettää ja aa miten kehtaan ees julkasta nää ! :'D Tosiaan mitä mä nyt kattelin, ekat kuvat oli jostain vuodelta -08 ja sit siitä eteenpäin. Mulla ois vieläki vanhempia kuvia, katon jos löydän :3 Miltä te ootte näyttäny neljä vuotta sitten?

2 kommenttia:

  1. AAAAWWW <3 ja toi kolmanneks alin rivi ja keskimmäinen kuva oi ku söpö!

    VastaaPoista

Animated Superman Logo