perjantai 17. elokuuta 2012

I really hope you got what you wanted


Ah moi ! :3 Eka viikko yläastetta takana ja eihän toi vaikuta ollenkaan hassummalta :3 En oo tosiaa paljoa kuvaillu saati sitten bloggaillu, mun päivät on menny siihen, että oon tullu kolmelta koulusta ja datannu loppupäivän roosan kans. Oon ollu kans tosi väsyny ja nälkänen ja emt en oo vaa jaksanu, ei oo ollu inspistä. Tässä viikonlopun aikana ois tarkotus laittaa teille pieni kysymyspostaus ja ois tarkotus kans varmaan käydä ostaan mulle koulureppu ! Hiukset ainaki värjään huomenillalla, niistäki toki kuvaa sitten. Mulla ei oikeesti just nyt oo inspistä muuhun ku siihen että käyn ostamassa karkkia ja lainaamassa leffan tai alan kattoo o.c'tä. Oon väsyny, tänään tuli ekat läksytki ): Mutta ei vaa, meidän kaikki opettajat on mukavia ja tänä vuonna kelpaa kyllä panostaa! Ja kyselkää multa formista, mun formiin löytyy nykyään linkki tuolta blogin ihan alareunasta (: Kiitos, hei ! PS. otan vieläki vastaan postausehdotuksia :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Animated Superman Logo